امروزه بازار لوازم صنعتی و ساختمانی چنان گسترده است که انتخاب بهترین دریل را برای ما سخت می کند، به خصوص برای افرادی که در زمینه صنعت و ساختمان سازی تجربه کافی ندارند. انتخاب صحیح دریل و لوازم صنعتی نیازمند تجربه و اطلاعات کامل از محصول است که اگر شما اطلاعات کافی دراین زمینه نداشته باشید، نباید بی گدار به آب بزنید و دریلی را انتخاب کنید که مطابق نیاز های شما نباشد.

ما در سایت گنج کالا لیستی از بهترین دریل های بازار را از میان هزاران برند و هزاران دریل برای شما گردآوری کرده ایم. تا انتهای این پست همراه ما باشید تا بهترین دریل ها را بشناسید و انتخاب درستی داشته باشید.

معیار های انتخاب بهترین دریل

انتخاب و خرید هرگونه کالا بخصوص کالای برقی و صنعتی بدون داشتن معیار و شناخت نیاز های تان، تیری درتاریکی است؛ به این صورت که شما اگر ندانید دریلی که می خرید برای چه کاری استفاده خواهید کرد یا دریل چه امکاناتی دارد، هم سرمایه تان را از دست خواهید داد و هم به هدف تان که خرید دریل مناسب است، نخواهید رسید.

در لیست معیار های خرید دریل است که بهتر است قبل از خرید به این نکات توجه داشته باشید.

  • قدرت و  کیفیت ساخت دریل

اولین چیزی که موقع خرید دریل باید به آن توجه داشته باشید، قدرت موتور و کیفیت قطعات آن است.هرچه قدرت موتور و کیفیت قطعات بهتر باشد، طبیعی است که میزان کارکرد و قدرت آن بیشتر خواهد شد و  دستگاه عمری طولانی خواهد داشت. 

  • نوع و محل استفاده دریل

دومین قدم برای خرید بهترین دریل، توجه به نحوه استفاده دستگاه است. قبل از خرید باید مشخص کنید که دریل در چه شرایطی و در چه محلی استفاده خواهد شد. با توجه به نیازتان دریل را انتخاب کنید و از استفاده آن به مدت طولانی لذت ببرید.

  • سهولت استفاده و وزن دریل 

قطعا توجه به سومین پارامتر هنگام خرید دریل، یعنی سهولت در استفاده و وزن دریل، می تواند نتیجه خرید شما را بهتر کند. وزن دریل باید طوری باشد که موقع استفاده طولانی مدت از دریل، دست شما خسته نشود و توانایی کار طولانی مدت با دریل را داشته باشید.

همچین طراحی دریل نیز بسیار مهم است؛ دریلی که می خرید باید طوری طراحی شده باشد که استفاده از آن حتی برای افراد غیر متخصص و غیر حرفه ای آسان باشد و در هنگام شروع به کار پیچیدگی نداشته باشد.

  • منبع تأمین انرژی دریل (برق/باتری)

همانطور که می دانید منبع تامین انرژی برای دریل به صورت برقی و شارژی است. توجه کنید هنگام خرید دریل، باطری مناسبی داشته باشد و باطری دریل بتواند نیاز های شما را برآورده کند. اگر از دریل به مدت طولانی استفاده می کنید، بهتر است دریلی را انتخاب کنید که ولتاژ بالا، قدرت و توان بیشتری داشته باشد؛ البته این ویژگی ها برای دریل برقی است و هنگام خرید دریل شارژی بهتر است به نوع باطری و کارکرد آن توجه کنید.

  • ویژگی های منحصر به فرد هر دریل

هر دریلی ویژگی های منحصر به فردی دارد و شما قبل از خرید باید به این نکته نیز توجه کنید. ویژگی های دریل مورد نظر را از سایت گنج کالا و یا سایت های معتبر مشاهده کنید و ویژگی های دریل ها را باهم مقایسه کنید و متناسب با نیاز و نوع استفاده تان دریل مورد نظرتان را پیدا کنید. اگر نمی دانید کدام دریل مناسب کار شماست بخش ویژگی و توضیحات سایت گنج کالا را مطالعه  کنید.

بهترین دریل های چکشی

دریل چکشی یکی از انواع دریل است که هنگام کارکردن علاوه بر خاصیت گردشی می تواند به مته ضربه وارد کند. از این نوع دریل می توان در سوراخ کاری بتن و دیوار بسیار کاربرد دارد. به این صورت که دریل به هنگام سوراخ کاری علاوه بر ضربه چرخشی به صورت عمودی نیز عمل می کند و باعث می شود فرآیند سوراخ کاری آسان تر و سریع تر انجام شود.

در لیست زیر بهترین دریل های چکشی را می توانید مشاهده کنید

  • دریل چکشی ۹۰۰ وات گیربکس فلزی ۱۵۶ المکس

دریل چکشی فلزی المکس محصولی از شرکت ژاپنی المکس است. این دریل بخاطر چکشی بودنش فرآیند سوراخکاری را برای شما آسان می کند و می توانید به آسانی از این دریل استفاده کنید. قدرت موتور این دریل 900 وات است که در نوع خو د بهترین است. سرعت این دریل در حالت آزاد 2800 دور در دقیقه است که می تواند در سوراخ کاری بتن و دیوار به بهترین نحو عمل کند.

این دریل از ویژگی های مثبت این دریل کلید تغییر جهت است که می توانید به راحتی جهت سوراخ کاری را تعیین کنید؛ همچنین انتخاب گر حالت گیر بکس دارد که از ویژگی های خوب این دریل است.

دریل رونیکس 2210

مشاهده مشخصات و خرید از گنج کالا

دریل چکشی ۱۳ میلیمتر ۲۲۱۰ رونیکس

دریل 13 میلی متری 2210 رونیکس یکی از بهترین دریل های رونیکس است که یکی از دریل های پر طرفدار و معروف شرکت رونیکس است. این دریل در نوع خود بهترین است و ویژگی های منحصر به فردی دارد که خود را از هم نوعان خود، متمایز کرده است.  این دریل سال هاست تولید و عرضه می شود و طرفداران خاص خودش را دارد.

این دریل  به موتور پر قدرت صنعتی با توان 810 وات مجهز شده است و برای بیش ترین بهره وری در حالت عادی  و چکشی بسیار مناسب است. سیستم بلبرینگی دوبل در قسمت شفت این دستگاه باعث شده است که کارکرد دریل حین سوراخ کاری ضربه چکشی در حین سوراخکاری شود.

دریل 2210 رونیکس دارای سه نظام آچاری تمام فلزی و مستحکم است و همچنین این دریل رونیکس به دسته گردان ارگونومیک 360 درجه مجهز شده است. از قابلیت های دیگر این دریل می توان به قابلیت چرخش مته به صورت چپ گرد، راست گرد و کلید الکترونیک دیمردار ضد غبار جهت تنظیم دقیق مته سرعت مته روی سطوح مختلف اشاره کرد.

دریل رونیکس 2210

خرید دریل چکشی 13 میلی متر 2210 رونیکس

بهترین دریل شارژی

دریل شارژی نیز مثل دریل برقی نیروی محرکه خود را از برق می‌گیرد با این تفاوت که در دریل شارژی منبع انرژی دریل باتری است و نیازی نیست مستقیما به برق شهری دسترسی داشته باشید. دریل شارژی از دریل برقی سبک‌تر است و می توانید به راحتی این دریل را جابه جا کنید. بهترین دریل شارژی در لیست پایین معرفی شده است.

دریل شارژی تاشو کیفی مدل ۸۴۳۶S کاربو Carbo

دریل پیج گوشتی شارژی s 8436 caebo (کاربو) یکی از بهترین دریل های شارژی موجود در بازار است. این دریل شارژی مجهز به موتور پر قدرت ساخت ژاپن است که کارایی این دریل را بالا می برد. در بدنه این دریل LED  هایی را مشاهده می کنید که این Led ها میزان شارژ باطری دستگاه را نمایش می دهد. همچنین lED این دستگاه برای محیط هایی طراحی شده است که نور کمی دارند و محیط تاریک است و این امکان برای شما فراهم شده که امکان استفاده از این دریل در محیط های کم نور هم داشته باشید.

این دریل پیچ گوشتی در یک ساعت شارژ می شودو دارای قابلیت چرخش 360 درجه دسته دارد که موجب سهولت در حین کار خواهد شد.

دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دریل شارژی

  • دارای ترکمتر ۱ + ۱۰ حالتی
  • ۵۴ عدد سر پیچ گوشتی کاربردی با آلیاژ کروم
  • تبدیل سر پیچ گوشتی- شارژر
  • دارای کیف BMC مقاوم، با قابلیت حمل آسان

 

 

خرید دریل پیچ گوشتی شارژی تاشو کیفی مدل ۸۴۳۶S کاربو Carbo

بهترین دریل برقی

همانطور که گفته شد دریلی که برای استفاده انتخاب می کنید باید مطابق نیاز های شما باشد. وقتی صحبت از دریل می شود، یعنی قرار است بر روی سطحی مانند دیوار، چوب، ام دی اف، فلز، سیمان و … سوراخ و حفره ای ایجاد کنید. ابتدا توجه کنید که دریل را دقیقا در کجا استفاده خواهید کرد.

دریل های برقی از دریل های شارژی از قدرت بیشتری برخوردار هستند و به همین دلیل است که دریل های برقی از دریل های شارژی سنگین تر هستند. دریل های برقی زیر از بهترین دریل های بازار محسوب می‌شوند. البته در صورتی که به دنبال خرید ارزان ترین دریل های بازار هستید، بهتر است قیمت هر کدام از این محصولات را بررسی کنید.

دریل برقی ۱۰ میلی‌متر معمولی ۲۱۱۰ رونیکس

اگر یک دریل کوچک،سبک و مناسب مصارف خانگی می خواهید، پیشنهاد ما به شما دریل برقی 10 میلی متر 2110 رونیکس است. رونیکس در طراحی این محصول از موتور تک سرعتی استفاده کرده که قابلیت چرخش به جهت های مختلف را دارد. برای رونیکس 2110 سه نظام خودکار در نظر گرفته شده است و معمولا تعویض مته آن بسیار آسان است؛ چرا که برای تعویض مته این دریل خانگی و معمولی به هیچ نوع ابزاری نیاز ندارید.

جالب است بدانید این محصول با کیفیت توسط شرکت ایرانی رونیکس به بازار عرضه شده است و چندین سال است که در زمینه تولید ابزارالات صنعتی سابقه درخشانی دارد.

حداکثر انتطاری که باید از این دریل برای سوراخ کاری باید داشته باشید، به ترتیب 25 و 10 است. از این دستگاه برای سوراخ موارد مختلف مثل چوب و قطعات فلزی استفاده می کنند. وزن این دستگاه 1/5 کیلوگرم است که با توجه با ویژگی های این محصول، وزن این دریل بسیار مورد قبول است.

قدرت این دریل 400 وات است که سرعت آن حداکثر 2900 دقیقه بر ثانیه تنظیم می شود.

دیگر ویژگی های دریل برقی رونیکس:

    • دارای موتور پر قدرت و با دوام
    • دارای آرمیچر و بالشتک صنعتی
    • دارای وزن بسیار سبک و کم حجم جهت انجام کار های خانگی و فعالیت های روزمره در صنایع مختلف فلز و چوب
    • دارای کلید الکترونیک راستگرد، چپ گرد
    • دارای ویژگی ضد غبار بودن با استاندارد های روز دنیا مثل TUV
    • مجهز به سه نظام اتوماتیک دو تکه 10 میلی متری
    • مجهز به گیره اتصال کمری
    • مجهز به دکمه قفل کن در وضعیت روشن
    • دارای کلید الکترونیک دیمردار برای استفاده آسان و سریع
    • دارای کابل ۳ متری مقاوم مطابق با استاندارد VDE آلمان

 

دریل 2111 رونیکس

 خرید دریل برقی ۱۰ میلیمتر معمولی ۲۱۱۰ رونیکس

بهترین دریل میکسر

دریل میکسر یا همزن همانطور که از اسمش پیداست، برای بهم زدن ملات سیمانی یا مواد دیگر استفاده می شود. این دریل همانند دریل های دیگر است و ظاهری مشابه با دریل های دیگر دارد، با این تفاوت که در سر دریل به جای مته، پره هایی برای هم زدن مواد ساختمانی و سایر مواد قرار داده اند.

دریل میکسر ۲۲۵۱ الیت با ۲۰ ماه گارانتی

دریل میکسر الیت با موتور 170 واتی یکی از بهترین دریل های میکسر است که برای به هم زدن و  مخلوط کردن حجم بالایی از مایعات  و مواد ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. برای این دریل الیت از سه نظام استفاده شده است که به طور کامل اتوماتیک است و نیازی نیست که برای تعویض ابزار به آچار دسترسی داشته باشید.

همچنین این دریل مجهز به کلید الکترونیکی جهت کنترل سرعت است. با استفاده از این دریل می توان سرعت دستگاه تا 750 دور تنظیم و استفاده کرد. این محصول، ساخت کشور چین است و در چندین سال است که در ایران عرضه شده و دریلی بسیار محبوب و کاربردی است.

 

دریل رونیکس 2251

خرید دریل میکسر ۲۲۵۱ الیت

دریل های گیر بکسی معمولا به گونه ای طراحی شده اند که گیربکس در دو حالت قرار گرفته است. معمولا گیربکس در جلوی موتور قرار گرفته است که به کمک این نوع گیر بکس می توان سرعت دریل را افزایش یا کاهش داد یا کنترل کرد.

از دریل های چکشی برای بازکردن پیچ، قلاویز کاری و با سرعت کم مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع دریل دارای قدرت ضربه ای نیز است.

دریل ۱۳ گیربکسی ۱۱۵۳ الیت با ۲۰ ماه گارانتی

دریل 1153 گیربکسی الیت یکی از بهترین دریل های گیربکسی الیت به شمار می رود که دارای سیستم گردش هوای داخلی پیشرفته است؛ این ویژگی دریل باعث شده است که  در هنگام کار طولانی مدت دستگاه عملکرد بهتری داشته باشد.

همچنین این دریل قابلیت تغییر جهت گیربکسی در حین سوراخ کاری را نیز دارد و دارای حالت چپ گرد و راست گرد  در حین کار است.

سایر ویژگی های این دریل:

    • مجهز به بلبرینگ های ضد گرد و غبار جهت جلوگیری از فرسایش زود رس.
    • مجهز به سیستم سه نظام فلزی اتوماتیک.
    • دارای قابلیت تنظیم سرعت.
    • مجهز به سیستم قفل کن کلید.
    • مجهز به دسته لاستیکی ضد لرزش.
    • مجهز به بدنه ارگونومیک و دو جداره.
    • مجهز به سیستم چکشی.
    • دارای کیف محافظ
    • دارای کابل سیار سه متری.
    • قطر مته کاری در فولاد: 13mm.
    • قطر مته کاری در چوب: 35mm.
    • قطر مته کاری در بتن: 20mm.

 

دریل 1153

 خرید دریل ۱۳ گیربکسی ۱۱۵۳ الیت

خرید بهترین دریل از گنج کالا!

در هنگام انتخاب دریل باید به موتور، سه نظام، سه مته و به نوع دریلی که می خرید توجه داشته باشید؛ البته همانطور که گفته شد، دریل را باید وابسته به نیازتان انتخاب کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از آن بگیرید.

در این مقاله سعی شد بهترین محصولات را از میان هزاران محصول عرضه شده به بازار، انتخاب کنیم و به شما معرفی کنیم. همچنین سعی شد محصولاتی را معرفی کنیم تا هم هزینه مناسبی داشته باشند و هم از نظر کیفیت بهترین باشند.

سایت گنج کالا با بیش از چندین سال سابقه در زمینه فروش مصالح ساختمانی و ابزالات صنعتی، این امکان را در اختیارتان قرار داده است تا با مقایسه محصولات موجود در این سایت، بهترین محصولات را انتخاب کنید و از خرید خود راضی باشید.

اگر هر گونه سوال یا مشکلی در فرایند خرید محصولات دارید، پیشتیبان ما در واتس اپ و تلگرام، پاسخگوی شما عزیزان است.