هدف اصلی فروشگاه اینترنتی گنج کالا کسب رضایت مشتریان عزیز می باشد. بدین منظور بازگشت کالا تا یک هفته بعد از تحویل کالا توسط مشتریان امکان پذیر است. همه ی تلاش ما در گنج کالا این است تا محصول خریداری شده در شرایط مطلوب به دست مشتریان برسد. با این وجود ممکن است پس از خرید محصول، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن محصول بگیرید. ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم.

 

 

بازگست کالا گنج کالا

 

 

استفاده از شرایط بازگشت کالا

در صورت عدم علاقه و یا تغییر نظر مشتری، امکان بازگشت کالا امکان پذیر است. رعایت شرایط زیر به منظور استفاده از شرایط بازگشت الزامی است

  • استفاده نکردن از دستگاه
  • باز نشدن پلمپ دستگاه
  • مخدوش نشدن بسته بندی دستگاه

مرجوع کلیه محصولات پذیرفته می شود، به غیر از ابزارهای برقی بدون ایراد که کارت گارانتی به درخواست مشتری مهر شده باشد.

 

 مغایر بودن محصول خریداری شده

درصورت مشاهده هرگونه مغایرت بین محصول خریداری شده و محصول دریافتی، می بایست به مدت حداکثر یک روز کاری پس از دریافت محصول مغایرت را به اطلاع مسئول پشتیبانی گنج کالا اطلاع داده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) گنج کالا مسئولیتی در قبال بسته شما نخواهد داشت.

 

آسیب دیدگی کالا

در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی فیزیکی بر روی دستگاه و یا در بسته بندی، می بایست به مدت یک روز کاری به مسئول فنی گنج کالا اطلاع داده شود و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. پس از گذشت زمان مشخص شده، گنج کالا مسئولیتی در قبال محصول خریداری شده ندارد.

 

بازگشت محصولات بهداشتی

بازگشت محصولات بهداشتی مقدور نمی باشد.

 

آسیب دیدگی و یا باز شدن بسته بندی

در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی در بسته بندی محموله دریافتی، از دریافت کالا خودداری کرده و آسیب دیدگی کالا و عدم دریافت سالم کالا را به مسئول فنی گنج کالا اطلاع دهید.

 

هماهنگی با پشتیبانی گنج کالا قبل از بازگرداندن کالا

در صورت عدم تایید بازگشت کالا توسط کارشناسان گنج کالا هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و کالا به مشتری بازگشت داده می‌شود.

 

 

https://heroit.ir

 

 

بررسی مسئول فنی

پس از بررسی مسئول فنی، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر تشخیص داده شود کالا به مشتری بازگشت داده می‌شود و در صورت امتناع مشتری از پذیرش کالا، کالا به مدت 30 روز به صورت امانت نزد گنج کالا می‌ماند و پس از این مدت گنج کالا هیچگونه مسئولیتی در قبال فقدان و یا آسیب دیدگی کالا بر عهده نخواهد داشت.

نحوه ارسال کالا

قبل از ارسال کالا توجه به نکات زیر ضروری است

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب ‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • درصورت ارسال کالا عکس و تصویری از رسید پستی تهیه کنید.