یکی از محصولات بسیار مهم و ضروری در صنایع داخلی و خانگی چسب ۱۲۳ است که می‌تواند سطوح مختلف را به یک دیگر بچسباند. این چسب جزء قوی‌ترین چسب‌های موجود در بازار است که بسیاری از افراد آن را به عنوان چسب همه کاره، سریع و قدرتمند می‌شناسند. چسب ۱۲۳ این قابلیت را دارد تا در کمترین زمان ممکن، حدود ۱۰ الی ۲۰ ثانیه دو سطح شبیه به هم را بچسباند. در ادامه این مقاله از گنج کالا بهترین چسب ۱۲۳ را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید در مواقع ضروری، بهترین استفاده از آن را داشته باشید.

فرمولاسیون چسب ۱۲۳

سؤالی که ممکن است ذهن برخی ها را به خود درگیر کند این است که چسب ۱۲۳ قوی چه فرمولاسیونی دارد که باعث ایجاد چسبندگی قوی می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که تمامی چسب‌های ۱۲۳ از هر برندی، دارای ماده‌ای به نام سیانواکریلات هستند که این ماده قدرت چسبندگی فوق‌العاده بالایی دارد و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان، باعث خشک شدن چسب شود. کارخانه‌های تولیدی این چسب با توجه به استراتژی ساخت و همچنین فرمولاسیون مختص به خود، این ماده را خودشان می‌سازند و به چسب‌ها اضافه می‌کنند. اگر هنگام خرید چسب ۱۲۳ دقت کنید، متوجه می‌شوید که یک محصول دیگر هم در کنار چسب قرار دارد که آن اسپری خشک‌کننده است. بهترین چسب ۱۲۳ برای تسریع در روند خشک شدن، نیاز به این ماده کمکی و خشک‌کننده دارد.
(منبع خارجی)

بهترین برند چسب ۱۲۳ کدام است؟

بهترین برند چسب ۱۲۳ کدام است؟

امروزه چسب ۱۲۳ در شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلفی تولید می‌شود که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد و کیفیت متفاوتی دارند. در این بخش قصد داریم چند مورد از بهترین چسب ۱۲۳ را به شما معرفی کنیم.

  • چسب ۱۲۳ آکفیکس

یکی از پر فروش‌ترین چسب‌های ۱۲۳ که بسیار کاربردی و تخصصی است، از برند آکفیکس می‌باشد. علت محبوبیت این برند این است که قدرت چسبندگی فوق‌العاده زیادی دارد و در کوتاه‌ترین زمان می‌تواند دو قطعه را به یک دیگر بچسباند. طراحی و تولید این چسب بر پایه ماده سیانوآکریلات بوده و ویسکوزینه بسیار خوب و مناسبی دارد که همین موضوع باعث قدرت بالای چسبندگی آن شده است. البته می‌توان انواع حلال چسب 123 را مشاهده کرد که برای پاک کردن این چسب کاربرد دارند.
چسب ۱۲۳ آکفیکس در پکیج خود دو قوطی جدا دارد که یکی مایع شفاف و دیگری اسپری فعال‌کننده است. شما با استفاده از ترکیب این دو ماده می‌توانید عملکرد لازم را به دست‌آورید و از بالاترین قدرت چسبندگی آن بهره‌مند شوید. از مهم‌ترین مزیت‌های چسب آکفیکس این است که کاملاً بی‌رنگ است. بنا بر همین ویژگی شما می‌توانید در سطوح مختلفی همچون شیشه، آینه، درز‌های سطوح مختلف و غیره از آن استفاده کنید. از دیگر مزایای بهترین چسب یک دو سه آکفیکس این است که قابلیت عدم پاشش چکه‌ای دارد. این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید در سطوح عمودی هم به راحتی از این چسب استفاده کنید. این چسب مناسب برای چسباندن تمامی سازه‌های چوبی، پلاستیکی و فلزی است و شما می‌توانید هر چیزی که قابلیت چسبانده شدن دارد، مانند چوب، چرم، نئوپان، لاستیک، ظروف آشپرخانه، کائوچو و غیره را به هم بچسبانید.

خرید چسب 123 آکفیکس

  • چسب ۱۲۳ اطلس

یکی دیگر از بهترین چسب‌های ۱۲۳ که فروش بسیار بالایی دارد و مشتریان رضایتمندی زیادی از آن دارند، چسب ۱۲۳ اطلس است. این چسب هم بر پایه سیانواکریلات با ویسکوزیته بالا ساخته شده و قدرت چسبندگی بسیار عالی دارد. از این چسب می‌توان برای چسباندن موادی که سطح سخت و ناهمواری دارند استفاده کرد. چرا که چسب اطلس به داخل سطوح نفوذ نمی‌کند و عملیات اتصال را با قدرت بیشتری انجام می‌دهد.
بهترین چسب ۱۲۳ اطلس برای چسباندن انواع‌ ام دی اف، چوب، الوار، لاستیک، انواع پلاستیک‌ها و چرم مناسب است. همچنین از این چسب بیشتر در مواردی استفاده می‌شود که نیاز به اتصال فوری وجود دارد. برای استفاده از چسب 123 ابتدا باید سطح مورد نظر را خشک، تمیز و عاری از هرگونه گرد و غبار و چربی کنید. سپس فعال‌کننده را روی سطح اسپری نمایید و کمی صبر کنید تا گاز آن تبخیر شود. سطح دیگر را هم می‌توانید به اندازه کافی چسب بزنید و به مدت چند ثانیه هر دو سطح را با یک دیگر ثابت نگهدارید و بچسبانید.

خرید چسب 123 اطلس

 

خرید بهترین چسب ۱۲۳

  • چسب 123 پاسیفیکس

بهترین چسب ۱۲۳ پاسیفیکس هم، چسبندگی فوق‌العاده بالایی دارد و می‌توان از آن روی سطوحی عمودی بدون این که حتی ذره‌ای چسب چکه کند، استفاده کرد. این چسب برای انواع سطوح متخلخل و سخت مناسب است؛ چرا که چسب آن توسط سطوح مورد نظر جذب شده و منجر به افزایش قدرت چسبندگی می‌شود.
این چسب به خصوص برای اتصال سریع طیف گسترده‌ای از مصالح از جمله سطوح اسیدی، چوب الوار، پلاستیک و غیره مناسب است. از آن جایی که چسب پاسیفیکس قدرت چسبندگی بالا و قابلیت پرکنندگی دارد، استفاده از آن برای درز‌های باریک و سطوح صاف هم توصیه می‌شود.

خرید چسب 123 پاسیفیکس

خرید بهترین چسب ۱۲۳

برای مشاهده و خرید چسب انواع برند‌های ایرانی و خارجی بسیار با کیفیت، می‌توانید از محصولات فروشگاه اینترنتی گنج کالا دیدن کنید. شما در این سایت ضمن خرید چسب از برند‌های معتبر، می‌توانید برای انتخابی آگاهانه و مشاوره تخصصی با کارشناسان فروش سایت در ارتباط باشید. شما در این سایت می‌توانید به خرید عمده و خرد چسب بپردازید و آن‌ها را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید. تمامی این محصولات اورجینال هستند و بدون واسطه از خود شرکت اصلی خریداری شده‌اند.