یکی از ابزار های ضروری برای خانه و کسب و کار شما، دریل است که در بسیاری از موارد مثل سوراخکاری، یاری رسان شماست. این ابزار یکی از ابزار های ضروری هر خانه به شمار می رود؛ اما اگر شغل و کسب و کار شما صنعتی است، قضیه فرق می کند و باید به دنبال بهترین دریل باشید. در غیر این صورت، ارزان ترین دریل های بازار بهترین گزینه‌ها برای شما هستند.

نیاز دارید یک تابلو روی دیوار نصب کنید یا در صنعت ساخت و ساز مثل ساخت مبلمان مشغول به فعالیت هستید؟ مطابق با نیازی که از استفاده دریل دارید، دریل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی گنج کالا، سعی کرده ایم بهترین دریل های ارزان قیمت بازار را برای شما معرفی کنیم تا علاوه بر ارزان بودن، کاربرد و ویژگی‌های مورد انتظار را داشته باشند.

معرفی ارزان ترین دریل های برقی

لازم به ذکر است که از بین دریل های برقی ارزان بازار، برخی از کیفیت و عملکرد مناسب برخوردار نیستند؛ بنابراین بهتر است قبل از خرید بازخورد استفاده‌کنندگان هر کدام را در فروشگاه گنج کالا مطالعه کنید. در ادامه، برخی از ارزان ترین دریل های برقی بازار به شما معرفی می‌شوند:

  • مشخصات کلی و فنی دریل ۱۰ باس BOSS

یکی از بهترین و ارزان‌ترین ذریل های موجود در بازار دریل 10 میلی باس است که در کنار داشتن قیمت مناسبش، ویژگی های خوبی دارد و جز بهترین ها به شمار می رود. دریل باس با توجه به داشتن موتور   650ولتی، به شما این امکان را می دهد که در کارهای روزمره به راحتی از این دریل استفاده کنید.

برند باس

برند ارزان قیمتی که امروزه بازار ابزار های صنعتی و ساختمانی را گرفته است، باس (boss) نام گرفته که تولید کننده بهترین دریل های بازار است. این برند محصول کشور چین است و در شرایط کنونی که ایران در تحریم ها قرار گرفته، به دلیل قیمت ارزان و مناسبش، در ایران محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

برند باس زمانی در ایران درخشید که تحریم ها بر بازار ایران تاثیر گذاشت و ابزار های کم کیفیت ارزان، در بازار ایران فراوان شدند. با ظهور برند باس کاربران ایرانی هم با یک برند تولید کننده ابزاری مواجه شدند که هم قیمت و هم کیفیت مناسبی داشت و در نتیجه دیگر مجبور به خرید برند های گمنام و کم کیفیت نبودند.

این دریل ولتاژ 220 ولتی دارد و برای کارهای روزمره و خانگی شما مناسب است؛ با توجه به اینکه برند باس تولید کننده ابزار های صنعتی و نیمه صنعتی است، بهتر است موقع خرید به نوع محصول توجه داشته باشید تا ابزاری نخرید که مناسب با هدف شما نباشد.

دریل 10 باس دارای سیستم گردش 2600 دور بر دقیقه به صورت چپ گرد و راست گرد است. وزن این دریل 1300 گرم است که وزن نسبتا سبکی داردو برای استفاده ساده و روزانه مناسب است. این دریل طوری طراحی شده است که هنگام استفاده شما در خانه دستتان خسته نشود و تمامی موار ارگونومیک دراین دریل رعایت شده است.

دریل 10 باس

دریل 10 باس در یک نگاه کلی

كنترل سرعتدارد
سيستم گردشدارد
جهت سيستم گردشراست گرد، چپ گرد
قطر سوراخ كاریدر مصالح  20 میلی‌متر
قطر سوراخ کاری در فلز ها13 میلی‌متر
سرعت گردش آزاد در دقیقه    0 تا 3000 دور در دقیقه
اندازه سوراخ کاری در چوب30 میلی‌متر
توان دریل650 دریل
منبع تغذیهبرق
قفل سوییچ دارد
مشخصات سه نظاماتومات 10 میلی‌متر
وزن دریل4 کیلوگرم
سایر ویژگی های دریل  10  باسپشتبانی و سرویس مخصوص گنج کالا

ضمانت برگشت کالا

ارسال رایگان

ارسال سریع

طراحی ارگونومیک برای جلوگیری از خستگی دست کاربر

قیمت در فروشگاه اینترنتی گنج کالاتماس بگیرید.

 


خرید این محصول از سایت گنج کالا

خرید دریل 10 باس boss


  • دریل ۱۰ میلی‌متر چکشی ۴۵۰ وات رونیکس مدل ۲۱۲۱

دریل 10 میلی چکشی 2121 رونیکس یکی از بهترین و ارزان‌ترین دریل های موجود است که برای کارهای صنعتی و خانگی به کار می رود.  این دریل قابلیت کنترل سرعت و کنترل چرخش را دارد و می تواند حتی در طی کار طولانی مدت نیز شما را همراهی کند.

سیستم گردش این دریل راست گرد و چپ گرد است و می توانید جهت گردش دریل را عوض کنید. این دریل دارای قفل سوییچ است و در زمانی که استفاده نمی کنید می توانید این دریل را قفل کنید.

این دریل با ولتاژ 184 تا 124 قدرت بالایی در سوراخکاری چکشی دارد و برای موارد خانگی مناسب تر است. دریل های چکشی توانایی سوراخکاری با مته های آهنی، مته کبالت و مته الماسه را دارند  .

دریل 2121 رونیکس

برند رونیکس

برند رونیکس یکی از برند های پر آوازه در بازار است که با توجه به کیفیت و قیمت مناسب محصولاتش، یکی از بهترین برند ها برای خرید دریل است.

قبل از ورود رونیکس به بازار ابزار های صنعتی، بازار ابزارالات صنعتی در اختیار برند هایی بود که در مقابل  قیمت بالا، کیفیت مناسبی نیز نداشتند و نمی توانستند پاسخگوی بازار و نیاز مشتری باشند. در این حین برند رونیکس برای افزایش رضایت مشتری و رفع نیاز بازار کار، پا بر عرصه رقابت گذاشت.

هم اکنون برند رونیکس با بیش از 100 نوع تنوع محصول در کشورهایی مانند تایوان، چین، آلمان و … با استاندارد های روز دنیا، تولید و عرضه می شود.

رونیکس همواره سعی داشته است که رضایت مشتری را در سرلوحه خودقرار دهد و محصولاتی را به بازار عرضه کند که ازکیفیت بالایی برخوردار بوده و قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

رونیکس کارخانه ثابت مشخصی ندارد و نمی توان به طور قطع گفت محصولی که از برند رونیکس می خرید، مربوط به یک کشور است. محصولات برقی این برند در کشور هایی مانند چین، تایوان، کره جنوبی ساخته می شوند و ابزار های دستی این برند در کشور های ترکیه، اسپانیا، استرالیا و چین تولید و عرضه می شوند.

محصولات دیگر رونیکس، مثل ابزار های سوراخکاری و تراشکاری در فرانسه، آلمان و کره جنوبی تولید و به بازار عرضه می شوند.

سایر ویژگی های این دریل

برندرونیکس
مدل2121
نوع دریلچکشی
محصول کشورچین
ضخامت10میلی متر
موتورپرقدرت و با دوام
سه نظامدارد
نوع سه نظامسه نظام آچاری 10 میلی‌متر
سوراخکاری چکشیدارد
سیستم گردشیدارد
جهت سیستم گردشیچپ گرد و راست گرد
سایر ویژگی هاپشتیبانی و ضمانت برگشت توسط گنج کالا

ارسال رایگان

ارسال سریع

دارای کلید جهت تنظیم راست گرد و چپ گرد

طراحی ارگونومیک برای سهولت در استفاده و خسته نشدن دست کاربر به هنگام استفاده

دارای دکمه قفل به هنگام روشن بودن دستگاه

دارای گیره در پایین دستگاه برای آویزان کردن از ارتفاع

دارای کلید دیمر دار برای استفاده راحت و آسان

قیمت در سایت گنج کالاتماس بگیرید.

 


خرید این محصول از سایت گنج کالا

 خرید دریل ۱۰ میلی‌متر چکشی ۴۵۰ وات رونیکس ۲۱۲۱

 


  • دریل برقی ۶٫۵ میلی‌متر رونیکس مدل ۲۱۰۶B

یکی دیگر از محصولات با کیفیت و ارزان رونیکس،  دریل رونیکس مدل 2106 است که باولتاژ 220 ولت و توان 400 وات می تواند یکی از بهترین ابزار های صنعتی شما در خانه باشد. کیفیت این دریل با برند رونیکس تضمین شده است و همانطور که از اسم و آوازه این برند پیداست، با خرید این محصول می توانید تمام کارهای مربوطه مانند سوراخکاری را با کیفیت بالا انجام دهید.

بر روی بدنه این محصول کلید تغییر جهت چرخش را مشاهده می کنید که می توانید با استفاده از این کلید، جهت چرخش را تغییر دهید. جهت تغییر به صورت راست گرد و چپ گرد است.

در این دریل آرمیچر و بالشتک های صنعتی را می بینید که توسط دستگاه های تمام اتوماتیک مطابق با استاندارد های اتوماتیک روز دنیا تهیه و تولید شده است که باعث افزایش کیفیت و طول عمر دستگاه خواهد شد.

دریل برقی2106 دارای سه نظام آچاری 6.5 میلی‌متر  است که می تواند روند سوراخکاری را آسان کند و بتوانید از این دریل با آسانی استفاده کنید.

این دریل شامل سیم برقی 3 متری است که می توانید در هر شرایطی از این دریل استفاده کنید.

دریل 2106 رونیکس

 

مشخصات فنی در یک نگاه کلی

برندرونیکس
مدل2106
نوع دریلدریل برقی
محصول کشورچین
ضخامت   6.5 میلی‌متر
موتورپر قدرت و با دوام
سه نظامدارد
نوع سه نظامآچاری 10 میلی‌متر
سیستم گردشیدارد
جهت سیستم گردشیچپ گرد و راست گرد
سایر ویژگی هاپشتیبانی و  ضمانت برگشت کالا

ارسال رایگان

ارسال سریع

دارای آرمیچر و بالشتک های صنعتی

قیمت در گنج کالاتماس بگیرید.


خرید این محصول از سایت گنج کالا

 خرید دریل برقی ۶٫۵ میلی‌متر رونیکس مدل ۲۱۰۶B


  • دریل برقی ۱۰ میلیمتر معمولی ۲۱۱۰ رونیکس

دریل برقی 10 میلی 2110 رونیکس یکی از بهترین و کم هزینه ترین دریل های رونیکس است که با ولتاژ 220 ولت توانسته جایگاه مناسبی در بین سایر برند های دریل باز کند. وقتی به ظاهر بیرونی این دریل نگاه می کنید اولین چیزی که نگاه شما را جلب خواهد کرد، طراحی ارگونومیک این دریل است که سعی شده به صورت اصولی و ارگونومیک باشد تا از خستگی دست کاربر، هنگام کارکردن جلوگیری کند.

این دریل دارای موتور پرقدرت 400 واتی است که می تواند بهترین سوراخکاری و بازکردن پیچ را برای شما انجام دهد و بتوانید با کمترین قیمت بهترین دریل را نیز داشته باشید.

در این دریل سه نظامی را مشاهده خواهید کرد که دو تکه 10 میلی‌متر قرار داده شده است که بالاترین بازدهی را در هنگام سوراخکاری دارد.

این دریل قابلیت استفاده انواع مته را دارند .

دریل 2110رونیکس

 

مشخصات فنی دریک نگاه

برندرونیکس
مدل2110
نوع دریلبرقی
محصول کشورتایوان
ضخامت10 میلی‌متر
موتورپر قدرت و بادوام
سه نظامدارد
نوع سه نظاماتوماتیک
سیستم گردشیدارد
جهت سیستم گردشیچپ گرد و راست گرد
توان400 وات
فرکانس50 هرتز
ظرفیت سوراخکاری چوب10 میلی‌متر
سایر ویژگی هاپشتیبانی و ضمانت برگشت کالا

ارسال  رایگان

ارسال سریع

 

قیمت در گنج کالا1.250.000 تومان


خرید این محصول از سایت گنج کالا

خرید دریل برقی ۱۰ میلیمتر معمولی ۲۱۱۰ رونیکس


خرید دریل ارزان از گنج کالا!

در این مقاله از میان هزاران دریل و برند در بازار سعی شد محصولاتی را معرفی کنیم که علاوه بر داشتن قیمت مناسب، کیفیت عالی نیز داشته باشند. اگر به دنبال قیمت ارزان و کیفیت بالا هستید، محصولاتی را که در این مقاله معرفی شد را می توانید امتحان کنید. سایت گنج کالا با بیس از 10 سال سابقه و تجربه در زمینه خرید و فروش ابزارآلات برقی مانند دریل، فرز و سایر موارد ساختمانی، شما را در خرید بهترین دریل یاری می کند.