نوار چسب کاغذی و کاربردهای آن

کامل ترین راهنمای صرفه جویی در زمان هنگام نقاشی

یادگیری نقاشی به معنای یادگیری پوشاندن است و با پوشش خوب همه چیز ممکن است.

زمینه نقاشی و دکوراسیون نیاز به آمادگی عالی دارد. استفاده از محصولات و تکنیک های مناسب باعث می شود پوشش کلی بسیار بهتر و بی عیب و نقص تر باشد.

در مقاله زیر همه چیزهایی را که برای رسیدن به یک نتیجه عالی در زمان کم نیاز دارید را به شما نشان خواهیم داد.

اول: انتخاب نوار چسب کاغذی مناسب

چسب کاغذی را از بین طیف وسیعی از چسب های کاغذی که به آسانی جدا میشوند،انتخاب کنید. زیرا آنها بهتر از نوارهایی با چسب های قوی تر می چسبند.

با استفاده ازطیف نوارهای کاغذی  نتایج کار شما عالی خواهد شد.

 

نوار چسب کاغذی پوشاننده خطی و دقیق

ایده آل برای استفاده در فضای باز و فضای کاری که به دقت مضاعف نیاز دارد.

نوار کاغذی یک نوار پوشاننده کاغذی بسیار نازک برای خطوط تمیز و لبه‌های رنگ کاملاً تیز است. کاملاً روی سطوح صاف می‌چسبد، چسبندگی کامل را تضمین می‌کند و می‌توان آن را به راحتی بدون اینکه اثری از چسب روی سطح باقی بماند، پاک کرد.

نوار چسب کاغذی یک محصول حرفه ای با کارایی بالا، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و آب است . این نوار برای کارهای رنگ آمیزی دقیق با کیفیت بالا، در داخل یا خارج از منزل، گزینه فوق العاده ای است.

نوارچسب چند منظوره داخلی

در فضای داخلی استفاده میشود و به راحتی از سطح جدا میشود.

نوارچسب پوششی چند منظوره داخلی یک نوار پوشاننده کاغذ نیمه کرپ با چسب مبتنی بر لاستیک طبیعی است. از جاری شدن رنگ جلوگیری می کند و تمیزی وجدا شدن آسان را طی 7 روز را ، بدون اینکه هیچ گونه اثری بر روی سطح مورد نظر یا لایه برداری زیرلایه باقی بماند، تضمین می کند.

این نوارچسب پوششی چند منظوره چند سطحی به خوبی به سطوح مختلف و نامنظم مانند قرنیز، تزئینات، دیوارها، چوب، فلز می‌چسبد. این محصول تقریباً برای تمام کارهای رنگ آمیزی یا بازسازی داخلی طراحی شده است.

 

 

 

نوار چسب

نوارچسب پوششی سطحی ظریف

برای رنگ آمیزی های ظریف داخلی

این محصول یک نوار چسب کاغذی با چسبندگی کم است که به طور خاص برای حفظ سطوح ظریف در طول فرآیند رنگ آمیزی طراحی شده است. می توان از آن بر روی کاغذدیواری یا گچ تازه استفاده کرد و به خوبی به سطوح متعدد و نامنظم مانند قرنیز، تزئینات، دیوارها، چوب یا فلز استفاده کرد. نوار چسب پوششی ظریف با قابلیت جدا شدن آسان روی سطوح صاف و کمی بافت را تضمین می کند.

این چسب به راحتی جدا می شود، زمانی که به سطح چسبندگی کمتری نیاز دارید برای کمک به جلوگیری از آسیب سطح و ایجاد خطوط تیز و جلوگیری از جاری شدن رنگ، عالی است.

هنگام چسباندن نوار چسب به پنجره​ها، درها یا موارد مشابه، سطح را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید، سپس آن را خشک کنید. انجام این اعمال کوچک در واقع بیشتر از آنچه فکر می کنید در زمان شما صرفه جویی می کند، زیرا نوار چسب راحت تر می چسبد و در زمان صرفه جویی می شود. در واقع، نوار چسب کاغذی به دلیل کثیفی بین قسمت چسب و سطحی که باید بپوشانید، جدا نمی شود. در نتیجه، نیاز به صرف زمان برای چسباندن دوباره نوار چسب خود نخواهید داشت.

نوار چسب و گوشه ها

گوشه ها: برای برخی از نقاشان، گوشه ها مثل یک کابوس واقعی هستند. با استفاده از این تکنیک ساده، حتی در گوشه های داخلی هم به راحتی می توان یک نقاشی کامل و مرتب انجام داد.

برای آماده شدن و رنگ آمیزی گوشه ها، با کشیدن اولین تکه نوار چسب روی دیوار شروع کنید و کمی بیشتر از چسب را از رول آن جدا کنید. نوار چسب را با یک کاردک به گوشه پایین فشار دهید. سپس امتداد آن را با یک چاقوی تیز برش دهید.

قبل از چسباندن نوار و پارچه از نوار چسب استفاده کنید.

هنگام پوشاندن نواحی که رنگ نخواهند شد، نایلون فریزر و کاور بهترین انتخاب هستند، به خصوص اگر یک طرف آنها نوار چسب داشته باشند. اگر ابزارهای محافظ سطح شما از قبل چسبانده شده اند، حتما برای شما هم علامت سوال باشد که چرا باید از نوار چسب کاغذی استفاده کنید؟ زیرا جدا کردن آن بسیار آسان تر و سریعتر خواهد بود.

در واقع، استفاده از نوار چسب کاغذی ابتدا پاک کردن چسب را بسیار آسان می کند، و بعد همه چیز را خیلی سریع از بین می برد و راحت تر به سطح می چسبد.

 

 

کاربرد نوار چسب کاغذی

چگونه نوار چسب کاغذی را به طور کامل پاک کنیم؟!

عجله نکنید، نوار چسب کاغذی را آرام آرام بردارید و پوشش را در زاویه 45 درجه از دیوار یا سطح نگه دارید. پس از اینکه نوار به پایه ناحیه رنگ شده رسید، آن را با زاویه 45 درجه به سمت پایین بکشید. اگر نوار در بالاترین نقطه ناحیه رنگ شده است، آن را با زاویه 45 درجه به سمت بالا بکشید.

به این نکته توجه کنید: هر چه نوار چسب زمان بیشتری روی یک سطح بماند، برداشتن آن سخت‌تر می‌شود. مگر اینکه از نوار پوششی با چسبندگی کم استفاده کنید. این نوع نوار چسب به راحتی جدا می شود و روی سطحی که رنگ می کنید، چسب باقی نمی گذارد.

در غیر این صورت، باید ماده ای روغنی به اسم تربانتین را با خود بیاورید و به آرامی روی هر باقی مانده نوار چسب بمالید.

 

نوار چسب کاغذی

درباره زمان برداشتن نوار ماسک بیشتر بدانید.

اگر رنگ خیلی خشک است (رنگ بر پایه آب خیلی سریع خشک می شود)، قبل از کشیدن آن، نوار چسب را بچسبانید، به خصوص اگر چند لایه ایجاد کرده اید. قبل از اینکه آن را بکشید از یک کاردک بتونه استفاده کنید. این کار هر گونه پیوندی که با رنگ ایجاد شده است را از بین می برد و اطمینان حاصل می کند که نوار چسب به سرعت بدون آسیب رساندن به رنگ شما جدا می شود.

اینها تکنیک های اصلی هستند که در زمان شما بسیار صرفه جویی می شوند. با محصولات چسب مناسب و کمی تمرین، خیلی زود آماده نقاشی کردن خواهید شد.

صرفه جویی به معنای رضایت بیشتر مشتری و صرفه جویی بیشتر در زمان است.

گنج کالا ارائه دهنده انواع چسب های نواری برای بسته​ بندی، رنگ آمیزی، چسباندن و درزگیری می​ باشد. جهت اطلاع از قیمت انوع نوار چسب و قیمت نوار چسب کاغذی به بخش چسب های نواری مراجعه کنید. همچنین شما می توانید به راحتی تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی گنج کالا تهیه کنید.