6 نکته اساسی برای استفاده از نوار چسب کاغذی

نوار چسب کاغذی، چسب پرکاربردی است، اما نقطه ضعف بزرگی که چسب کاغذی دارد این است که، امکان دارد هنگام جدا کردن چسب ، کاغذ را پاره کند. همانطور که خودتان هم میدانید این اتفاق بسیار آزاردهنده است! پس اجازه دهید چند نکته را برای جلوگیری از افتادن این اتفاق، با شما به اشتراک بگذارم.

چرا از نوارچسب کاغذی استفاده میکنیم؟

اول از همه – چرا از نوارچسب کاغذی استفاده میکنیم؟ چون، نه تنها کاغذ شما را روی تخته ثابت می کند، بلکه از افتادن کاغذ نقاشی خیس شما روی زمین جلوگیری می کند و یک حاشیه تمیز برای نقاشی تان به شما میدهد.وجود چنین حاشیه ای به تمرکز چشم بر روی نقاشی کمک می کند. اگر چه زمانی که کارتان را قاب کنید این حاشیه پنهان می‌شود، اما پایان زیبایی به قطعه‌ای می‌دهد که بدون قاب زنده می‌ماند. و درآخر، اگر کاغذ خود را باز نکرده اید، باز کردن آن به سمت پایین و چسباندن آن به جلوگیری از چروک شدن کاغذ کمک میکند.

نکاتی برای جلوگیری از پاره شدن کاغذ

خب! شما کاغذ خود را چسبانده اید، یک شاهکار نقاشی کرده اید و اکنون باید نوارچسب را بردارید. چگونه شانس پاره شدن کاغذ خود را کاهش می دهید؟

 

مطمئن شوید که نقاشی شما واقعاً خشک شده است (واقعی واقعی) – احتمال پاره شدن کاغذ مرطوب بسیار بیشتر است، بنابراین مطمئن شوید که مثل استخوان خشک شده است. از پشت دست خود استفاده کنید روی کاغذ بکشید اگراحساس خنکی داشته باشد، پس هنوز رطوبت در نقاشی وجود دارد.

 

 

نوار چسب

چسب را به آرامی بردارید – کندن سریع نوار سرگرم کننده، اما خطرناک است! این کار را به آرامی انجام دهید در این حالت احتمال پاره شدن آن بسیار کمتر است.

چسب را با زاویه بردارید – آن را با زاویه ای به سمت مخالف نقاشی بکشید، نه عمودی.

نوارچسب را گرم کنید – حرارت ملایم (از سشوار) چسب را کمی ذوب می کند و به راحت جدا شدن نوار کمک می کند.

اگر دیدید چسب درحال پاره شدن است، از جهت مخالف بکشید – اگر احساس کردید کاغذ شروع به پاره شدن کرد، دست از کار بکشید و از جهت مخالف به سمت آن بیایید. این کار هر گونه آسیب را به حداقل می رساند.

اگر رنگی زیر نوار چسب نفوذ کرد، می توانید لبه ها را با یک پاک کن جادویی مرطوب تمیز کنید یا با گواش سفید مات آن روی آن قسمت بکشید.

علاوه بر این، متوجه می شوید که کاغذ پنبه ای کمتر از کاغذهای سلولزی پاره می شوند. مطمئناً کاغذ آبرنگ با کیفیت پایین‌تر راحت‌تر از کاغذ هایی با کیفیت خوب پاره می‌شود. اگر یک رول نوار چسبنده قوی دارید، آن را دور نیندازید. می توانید مقداری از چسب را بردارید، و قبل از استفاده، نوار را روی لباس خود قرار دهید. پرز لباس شما فقط چسبندگی را کاهش می دهد.

 

نوار چسب کاغذی

 

 

فروشگاه اینترنتی گنج کالا مرجع فروش نوار چسب کاغذی میباشد و شما میتوانید محصول مطلوب خود را از طریق این سایت تهیه نمایید.