خمیر میکرو سمنت  یک پوشش تزئینی متشکل از سیمان ، رزین های مبتنی بر آب ، مواد افزودنی و رنگدانه های معدنی است که به دلیل چسبندگی زیاد ، می تواند بر روی بسیاری از سطوح عمودی و افقی اعمال شود. این خمیر بسیار متمایز است زیرا مستقیماً بر روی مصالحی همچون کاشی، تخته گچ ، کاشی های کف ، سنگ مرمر و…اعمال می شود. این محصول قبل از خشک شدن دارای انعطاف بوده و می توان فرم دهی های مختلفی بر روی آن انجام داد.

با این محصول به سادگی می توان با اجرای  ضخامت 3 میلی متر محیط را نوسازی نمود.

این پوشش می تواند روی کف ، دیوار ، پله ، سقف ، استخرها و حتی مبلمان اعمال شود. همه کاره بودن آن باعث افزایش استفاده از آن در بازسازی خانه های خصوصی و اماکن تجاری و سطوح بزرگ مانند مراکز ورزشی ، ساختمانهای صنعتی ، هتلها و رستورانها شده است.

میکروسمنت طیف وسیعی از امکانات را به شما ارائه می دهد. به لطف بافت های زیبا می توانید به اتاق ها شخصیت منحصر به فرد و شخصی بدهید. همچنین می توانید با مادر رنگ های یونیورسال رنگ مورد علاقه خود را به دست آورید و یا با رنگهای اکلیلی دکوراتیو جلوه ویژه​ای به سطح خود بدهید.

 

میکروسمنت

در کجاها می توان رنگ میکرو سمنت استفاده کرد ؟

راه حل های تزئینی میکروسمنت بی نهایت است. به همین دلیل موارد استفاده از آن بسیار متنوع است. از کف و دیوار آشپزخانه گرفته تا حمام و فضاهای بیرونی مانند تراس.  استفاده از این پوشش در سالنها و تالارها به صورت بخشی از سطح یا تمام سطح متداول است.

 استفاده از میکرو سمنت در سرویسهای بهداشتی

پوشش میکروسمنت علاوه بر زیبایی بصری که می تواند در سرویسهای بهداشتی ایجاد کند، همچنین به عنوان یک حفاظ عایق گونه در سرویس بهداشتی عمل می کند و مانع نفوذ آب به سطوح می شود.

 

میکرو سمنت در سرویس بهداشتی

استفاده از میکروسمنت به عنوان کفپوس

میکروسمنت می تواند به عنوان کفپوش سطوح استفاده گردد. سطوح مورد نظر با این پوشش  هم  زیبایی چشمگیری به دست می آورند که البته هنر و خلاقیت مجری شرط امر است . همچنین سطح موجود در مقابل سایش و نفوذ آب مقاوم بوده و مهمتر از همه ضد لغزش می باشد . مجری می تواند با یک ماله سطح مورد نظر را به صورت کاملا صاف به وجود بیاورد .

 

مزایای میکروسمنت

میکروسمنت یک پوشش تزئینی است که دارای ویژگی های عالی است. در اینجا خلاصه ای از مزایای اصلی آن آمده است:

سطح بدون درز.

  1. می توان آن را روی کف ، دیوار ، سقف ، استخرها و مبلمان استفاده کرد. برای فضاهای داخلی و خارجی.
  2. پایبندی بالا. سازگار با کاشی ، سنگ مرمر ، ظروف سنگی ، تراس ، گچ ، بتن ، سیمان و غیره
  3. مقاوم در برابر ترافیک ، ضربه ، خط و خش و محصولات شیمیایی.
  4. ضدآب.این محصول مقاومت بالایی در مقابل آب دارد و بهمین خاطر قابلیت اجرا در محیطهای مرطوب بیرونی و درونی را دارد.
  5. بسته به نحوه اجرا ،می تواند  ضد لغزش باشد.
  6. ضخامت مواد 2-3 میلی متر می باشد. بنابراین بر بار ساختاری ساختمان تأثیر نمی گذارد.
  7. مواد طبیعی. محصول 100٪ دوستدار محیط زیست.
  8. نگهداری و نظافت آسان ؛ با آب و صابون pH خنثی
  9. فاقد میکروب و باکتری

مدت زمان اجرای میکرو سمنت

این مسئله نسبت به اندازه سطح و دمای هوا و نوع سطح می تواند متفاوت باشد. اما باید حداقل 3-5 روز برای این منظور در نظر گرفت و برای خشک شدن کامل سطح باید حدود یک هفته فرصت داد.

روش صحیح پاک کردن سطوح میکرو سمنت

نیازی به شوینده های تخصصی برای این کار نیست بهتر است برای ماندگاری بیشتر از یک دستمال و ترکیبی از آب و صابون استفاده کرد.

قیمت رنگ میکرو سمنت

رنگ میکرو سمنت از لحاظ قیمت بسیار اقتصادی بوده و مزیتهای فراوان آن نه تنها باعث گرانی این محصول نشده بلکه در مقایسه با اکثر رنگهای مشابه قیمتی پایین تر دارد.

بهترین برند میکروسمنت موجود در بازار

رنگ سان دورا یکی از بهترین سبدهای محصولات رنگهای دکوراتیو را دارد و انواع رنگهای اکلیلی، تزئینی اکریلیک، مادر رنگهای یونیورسال ، خمیرتکسچر، پرایمر ها ، رنگهای اکریلیک و رنگهای تار عنکبوتی از محصولات این شرکت می باشد . کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث شده که پیمانکاران و هنرمندان مایل به استفاده از محصولات این شرکت باشند .

فروشگاه اینترنتی گنج کالا نماینده فروش محصولات سان دورا می باشد و به خاطر ارتباط مستقیم با این کارخانه آمادگی پشتیبانی تمام و همچنین دریافت سفارش های ویژه از این شرکت می باشد.

شما می توانید با سفارش آنلاین این محصول به همراه سایر محصولات دکوراتیو و پتینه کاری و هر آنچه که برای کار نیاز دارید، در اسرع وقت محصولات را با ارسال رایگان در دسترس داشته باشید . همکاران ما مشتاقانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما از طریق تلفن سایر کانالهای ارتباطی می باشند.

در زیر تصویر سطوح مختلفی که با میکرو سمنت آراسته شده اند را ملاحظه می کنید.