Ronix یک برند چینی با تخصص تولید انواع ابزارآلات است که محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار مصرفی می‌کند. این برند در بیش از 48 کشور دنیا نمایندگی فعال دارد. از محصولات مشهور و محبوب برند رونیکس، می‌توان به انواع دریل اشاره کرد. بهترین دریل رونیکس، از پرفروش‌ترین ابزارآلات بازار به شمار می‌رود.

مجموعه رونیکس با داشتن بیش از 10 سال سابقه یکی از تولیدکنندگان به نام در زمینه تولید انواع ابزارآلات از جمله ابزار دستی، ابزار قدرتی، ابزارهای برش، ابزارهای جوشکاری و لوازم جانبی و … است که محصولات خود را با نام تجاری رونیکس با بازارهای جهانی عرضه می‌کند. در این مطلب به معرفی لیستی از بهترین دریل رونیکس خواهیم پرداخت تا بهترین گزینه را از فروشگاه آنلاین گنج کالا خریداری کنید.

بهترین دریل های رونیکس

دریل ابزاری برای سوراخکاری در سطوح مختلف است. مته‌های مورد استفاده در دریل را با توجه به نوع سوراخکاری و قطر مورد نظر برای ایجاد سوراخ در سطوح انتخاب می‌کنند. دریل‌ های رونیکس همگی از موتوری با قدرت صنعتی، آرمیچر و بالشتک ‌های صنعتی برخوردار هستند. در تولید این قطعات از دستگاه‌ های تمام اتوماتیک استفاده شده و  ابزارهای برند Ronix مطابق استاندارد CE تولید می‌‌شوند. در ادامه، لیست کاملی از بهترین دریل رونیکس در انواع مختلف برایتان شرح داده می‌شود:

  • دریل 10 میلی متر چکشی 2120 رونیکس با 12 ماه گارانتی

دریل 10 میلی متر چکشی مدل 2120 رونیکس دارای توان 750 وات بوده و سرعت آن در حالت آزاد تا 2800 دور در دقیقه افزایش می یابد. ظرفیت سوراخکاری آن در چوب 20 میلی متر و در فلز و بتن 10 میلی متر است.

دارای بدنه ای بسیار سبک و کم حجم جهت سهولت در انجام کلیه کاربردهای نصب در صنایع مختلف اعم از فلز، چوب و بتن است. به موتوری پرقدرت و مقاوم متشکل از آرمیچر و بالشتک های صنعتی مجهز است که توسط دستگاههای تمام اتوماتیک و مطابق با استاندارد CE تولید شده ‌اند.

خرید دریل 10 میلی متر چکشی 2120 رونیکس

  • دریل برقی 10 میلی متر معمولی 2110 رونیکس

دریل برقی معمولی 2110 رونیکس ابزاری است که برای ایجاد سوراخ در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد این دریل دارای موتوری با قدرت 400 وات است و با تعداد دور در دقیقه 2900 rpm-0 کار می کند.

دریل رونیکس 2110 از یک موتور تک سرعته با قابلیت گردش به طرفین بهره‌مند است که با استفاده از یک سه نظام، امکان تعویض مته با توجه به نیاز کاربران همراه این ابزار فراهم شده است.

این دریل مجهز به یک کابل سه متری، مطابق با استاندارد VDE آلمان است و برای سهولت استفاده از این دریل به یک کلید الکترونیکی دیمردار مجهز شده است.

از ویژگی های بارز دریل برقی معمولی 2110 رونیکس می توان به وزن سبک (در حدود 1.5 کیلوگرم) و حجم کم این ابزار اشاره  کرد که باعث افزایش مانور در هنگام کار در سطوح فلزی و چوبی می‌شود همچنین یک کلید الکترونیک چپ گرد و راست گرد ضد غبار که مطابق استاندارد TUV تولید شده در آن وجود دارد که با توجه به نیاز کاربران می توان از آن استفاده کرد.

یکی از قابلیت های این ابزار، قطر مته کاری آن است بدین معنی که ماکسیموم سوراخ کاری آن در چوب برابر با  25mm  و در فلز 10 mm است. از قابلیت های دیگر آن می توان به تعبیه یک گیره پلاستیکی بر روی دستگاه اشاره کرد که امکان اتصال ابزار به کمربند را فراهم می کند.

در هنگام کار با دریل برقی رونیکس 2110 می توان دکمه قفل کن در وضعیت روشن را در صورت نیاز مورد استفاده قرار داد تا نیازی به فشار بر شستی دریل وجود نداشته باشد.

ناگفته نماند که این دریل به یک بالشتک و آرمیچر صنعتی بسیار قدرتمند که مطابق با استاندارد دستگاه های تمام اتوماتیک CE ساخته شده، تجهیز شده است که امکان تحمل بار در شرایط کاری مختلف را امکان پذیر می سازد و آن را در لیست بهترین دریل رونیکس جای می‌‌دهد.

دریل-چکشی-13-میلی-متر-C2210-رونیکس-با-12-ماه-گارانتی-1.jpg

 

خرید دریل برقی 10 میلی متر معمولی 2110 رونیکس

  • دریل برقی 6.5 میلی متری رونیکس مدل B2106

این دریل خوش دست به دلیل سبک بودن و حجم کم آن طرفداران مخصوص به خود را دارد و مانند برخی از هم نوعان خود از یک کلید چپ گرد راست گرد با قابلیت ضد غبار که مطابق با استاندارد TUV تولید شده، برخوردار است.

دریل رونیکس مدل B2106 دارای سه نظام آچاری 6.5 میلی متری است که برای تعویض مته ها مورد استفاده قرار می گیرد همچنین از یک کابل 3 متری بهره می برد که امکان استفاده از آن در فواصل معین را امکان پذیر می سازد.

توان این دریل در حد 400 وات است و با ولتاژ کاری 180-240 ولت و فرکانس 60 هرتز کار می کند. سرعت کاری آن در حالت بی باری 0-3500 دور در دقیقه است و امکان کنترل سرعت در هنگام کار را دارد وزن این دریل در حدود یک کیلوگرم است که می توان از آن به عنوان ابزاری صنعتی در منزل و یا محیط کار استفاده کرد.

دریل-برقی-۶٫۵-میلی-متر-رونیکس-مدل-۲۱۰۶B

خرید دریل 2106b رونیکس

  • دریل چکشی 13 میلی متر C2210 رونیکس با 12 ماه گارانتی

این دریل به دلیل بهره گیری از حالت چکشی در هنگام سوراخ کاری می تواند برای ایجاد حفره در سطوح بسیار سخت مورد استفاده قرار گیرد. ابعاد این ابزار برابر با 28*5*19 سانتی متر است و وزن آن در حدود 2.4 کیلوگرم است و نسبت به دریل های معمولی وزن نسبتا بالایی دارد.

دریل چکشی 13 میلی متری 2210 رونیکس دارای توان 810 وات است و از یک سه نظام آچار خور 13 میلی متری بهره می برد از ویژگی های جالب توجه این دریل می توان به اقلام کمکی همراه این دریل اشاره کرد که شامل خط کش، آچار دفترچه راهنما، دسته و همچنین دارای یک باکس مخصوص برای نگه داری مته ها است.

کابل تعبیه شده در این دریل سه متر است و یک دسته گردان 360 گردان برای سهولت استفاده از این دریل در بدنه آن گنجانده شده است.

حداکثر قطر سوراخکاری این دریل در فلز و مصالح سخت در حدود 13 میلی متر است و سرعت گردش آن در حالت آزاد 3000 دور در دقیقه است و می توان با استفاده از کلید چپ گرد و راستگرد آن در دو جهت موافق و مخالف عقربه های ساعت مورد استفاده قرار داد.

دریل-چکشی-13-میلی-متر-C2210-رونیکس-با-12-ماه-گارانتی-1.jpg

 

خرید دریل c2210 رونیکس

  • دریل رونیکس مدل 2113 با 12 ماه گارانتی

دریل چکشی 13 میلی متر مدل 2113 رونیکس دارای 650 وات قدرت است. سرعت عملکرد این مدل در حالت آزاد می تواند تا 3000 دور در دقیقه افزایش یابد. دارای وزن 2.4 کیلوگرمی است. توان مته کاری آن 25 میلیمتر در چوب و حداکثر 13 میلیمتر در فلز است.

از طراحی پوسته و بدنه منحصربه فردی برخوردار است که امکان استفاده از آن را برای سوراخکاری و پیچ کاری در صنایع مختلف امکان پذیر می سازد. این مدل از دریل رونیکس به سه نظام فلزی تمام اتوماتیک تجهیز شده‌است.

خرید دریل رونیکس مدل 2113

  • دریل رونیکس مدل 2114

دریل رونیکس مدل 2114 یک دریل ساده و در عین حال بسیار پر کاربرد است. این ابزار دارای ابعاد 6*22*23 سانتی متری است که وزنی در حدود 1.4 کیلوگرم دارد و از یک منبع تغذیه 180-240 ولت با فرکانس 60 هرتز برخوردار است. دریل مدل 2114 رونیکس از بهترین دریل های بازار شمرده می‌شود.

سرعت گردش این دریل در حالت بی باری برابر با 2700 دور بر دقیقه است که امکان کنترل سرعت آن وجود دارد. توان این دریل 450 وات است و با توجه به نیاز کاری امکان استفاده از سیستم چپ گرد و راستگرد را داراست.

دریل رونیکس مدل 2114 دارای یک آچار سه نظام 10 میلی متری است که برای تعویض مته مورد استفاده قرار می گیرد. قدرت مته کاری این دریل برای سطوح مختلف متفاوت است به طوریکه که برای ایجاد سوراخ در سطوح چوبی در حدود 20 میلی متر و برای سطوح فلزی 10 میلی متر است.

این دریل از یک کلید چپ گرد و راست گرد با قابلیت ضد غبار که مطابق با استاندارد TUV تولید شده، بهره‌مند است و موتور آن از یک آرمیچر و بالشتک صنعتی بر اساس استاندارد CE تولید شده است.

همچنین یک کلید قفل کن در وضعیت روشن دریل در این ابزار وجود دارد تا در هنگام استفاده نیازی به نگه داشتن کلید شستی برای روشن ماندن دریل نباشد.

 

دریل رونیکس 2114

خرید دریل 2114 رونیکس

خرید بهترین دریل رونیکس از گنج کالا

در این مطلب به شما بهترین دریل رونیکس را معرفی کردیم. اگر قصد دارید تا دریلی با کیفیت خوب و قیمت مناسب تهیه کنید، پیشنهاد ما مواردی است که در این بخش ذکر کردیم. شما می توانید با کمک لینکی که در زیر توضیحات هر دریل قرار داده ایم، به صفحه خرید دریل منتقل شوید.

اگر در این زمینه نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با کارشناسان ما در گنج کالا تماس بگیرید و از آنان در این زمینه راهنمایی بخواهید.